Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Jäkla SVT

Publicerad 2011-02-20 18:58:42 i Allmänt,

Hade gömt att de ju har sina dumma satans regler så att man inte kan se bidragen som gick vidare på SVT Play... gaah... så nu får jag inte veta hur de låter förrrän i finalen och andra chansen. Kunde dock lyssna på de bidrag som åkte ut och förutom att Enemy var skitkass (och detta skulle vara hennes stora comeback stackaren) så var de andra två bättre än typ alla bidrag i förra deltävlingen. Inte så att jag tyckte att de var superbra eller så... Simons låt var mysig och Lambretta-Lindas låt var... ja, inte dålig.

Jaha.. så nu vet jag inte vad jag skall sysselsätta mig med tills dess att lillkorven vaknar och vill ha mer mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela