Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hej hej

Publicerad 2011-02-21 07:33:58 i Allmänt,

Nico har sovit ganska dåligt i natt, och jag hade extremt svårt att somna, så är ganska trött. Men när man känner sig som ett vrak så underlättar det väldigt att gå upp på morgonen när man möts av detta.



Nu ligger han i sovrummet med mig och leker (jag försöker vakna i sakta mak varav de mörka bilderna) när han inte vänder sig om och nyper mig för att få uppmärksamhet.



Förresten, i StarTrek TNG finns det ett avsnitt när en alien delar ut ett slags dataspel till besättningen vilket gör dem beroende och hjärntvättar dem. Kom att tänka på detta då alla mina drömmar i natt kantades av gröna runda grisar som föll ner överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela