Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Bränna pengar

Publicerad 2011-02-28 07:41:53 i Stuff,

Jag vill till IKEA och bränna pengar. Detta är vad jag vill köpa.

En Expedit-hylla i mindre format till Nicos rum.


Insatser med lådor och dörrar till min Expedit-hylla i källaren. Helst två varje men de kostar en del.

Sedan vill jag köpa en enkel vit vätthylla att ha som hatthylla i källaren och på den hylla vill jag ha två sådana här korgar som förvaring:

Sedan vill jag ha sådana här krokar under.

Och då jag inte kan hitta ett skoställ jag gillar så funderar jag på att bara köpa någon typ av dörrmatta att ha under att ställa skor på.



Sedan vill jag ha dessa:

Bara för att de är fina..... och kanske några ramar.

Det är vad jag vill bränna pengar på just nu... förutom en skumgummimatta till Nico att leka på men det vet jag inte vart jag kan finna.
Idag blir det dock en sväng till Göksäter tror jag... för att köpa mer färg så att vi (Hampus) kan måla klart hallen i källaren.


Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-02-28 17:31:20

Som Ann-Helen skrev finns det bra och billiga pusselmattor på Biltema.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela