Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vill ni se ett vrak

Publicerad 2011-12-10 19:03:40 i Allmänt,

Om ni vill se hur en människa på randen till en mental kollaps ser ut så skall ni besöka mig... själv behöver jag bara titta i speglen.
Vi har nu varit sjuka i en evighet, jag är nästan frisk nu dock och Nico på bättringsvägen medan Hampus mår jättedåligt. Dessutom har vi en miljon saker att göra hemma som vi inte hinner göra och jag har massa studier. Jag har konstant huvudvärk och får aldrig sova.
Har försökt plugga nu på kvällen men Nico vägrar sova så jag får ge upp. Känner att jag är på ett konstant dåligt humör, vill bara fräsa åt folk samtidigt som jag vill lägga mig i en hög och gråta. Fattar inte hur vi skall hinna med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela