Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Min gosunge

Publicerad 2011-12-14 19:03:30 i Allmänt,

Till min stora stora lycka har Nico börjat bli gosig. Först trodde jag att det var när han var sjuk som han blev lite gosigare men det tycks stanna kvar <3. Om man ber om att få en gos så kan han komma och luta pannan mot ens panna eller ge en puss, och ibland kan man få en go kram om man ber om det, men han kommer även ofta spontant och sätter sig bredvid mig och lutar huvudet mot mitt bröst och vill mysa eller kryper upp i min famn och bara gosar en stund. Oftast inte länge men det räcker för att jag skall känna en så stor lycka och kärlek att det skulle ta över hela universum om den tog materiell form.
Han är underbar min son, så jävla underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela