Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Knyttets lilla boklista

Publicerad 2011-12-19 09:17:14 i Allmänt,

Har en liten lista över böcker jag vill ha just nu. Den ser ut så här (senaste Koontzböckerna ej inräknade, men de vill jag ju alltid ha):
Hungerspelen: Triologin av Suzanne Collins
Helgonet av Carin Gerhardsen
Hungerelden av Håkan Axlander-Sundqvist och Jerker Eriksson
Eldvittnet av Lars Kepler
Monster av Micael Dahlén
Sarahs nyckel av Tatiana De Rosnay

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-12-19 10:31:21

Har märkt att det är en hel del böcker som vi har läst båda två fast du hinner läsa sååå mycket mer =). Även denna önskelista är liknande min. Bara boken Monster som jag antagligen har missat. Helgonet avslutade jag för inte så länge sedan och jag gillar Gerhardsens böcker. Hungerspelstriologin har jag läst och de är riktigt bra och sedan är de otroligt snabblästa eftersom de egentligen är ungdomsböcker.



Du har bra läsning framför dig! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela