Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Gott nytt år alles

Publicerad 2011-12-31 19:34:37 i Allmänt,

Vi firar ett lugnt nyår hemma jag och maken och ser fram emot en god middag. Hoppas bara att alla raketer inte håller Nico vaken i natt utan att vi kan få det lite lugnt och skönt.
Idag har vi mest vart ute och övningskört medan plutten var hos sin mormor och morfar. Det tycker han är jättekul.
Ha ett gott nytt år nu allihopa. Min år har varit sömnlöst men härligt, för jag såg min bebis bli en liten pojke... världens bästa och mest underbara lilla pojke.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-12-31 22:24:03

Ja han ÄR verkligen VÄRLDENS underbaraste lilla pojke:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela