Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Varit på utbildning

Publicerad 2011-08-12 08:05:20 i Allmänt,

Hej allihopa och ursäkta min frånvaro. Varit på utbildning i två dagar. Massor av information (så det nästan började rinna ur öronen tillslut), massor av trevligt folk, övernattning på hotell och skaldjurskryssning på kvällen. Var både utmattande och riktigt kul. Att vara något annat än bara en mamma för en stund.



Saknade ju såklart både Hampus och Nico massor. Har ju aldrig varit borta från plutten så länge. Men de verkade ha riktigt kul därhemma utan mig :) Hampus hade dragit fram en gammal dator bland annat som Nico fick leka med. Och när jag kom hem var det superstädat överallt. Var sååå underbart. Min man är bäst!





De två sista bilderna är tagna av Hampus medan jag var borta. Vårt lilla grötmongo..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela