Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Suck och pust och så

Publicerad 2011-08-25 20:39:57 i Allmänt,

Ingen inskolning idag. Nico hade feber och mådde inte bra och jag mådde inte bra heller, så vi blev hemma. Nico har smågråtitoch gnällt nästan hela dagen och jag kan se ett antal tänkbara förklaringar:
1. Sviter efter vaccineringen
2. Tänder på g (tror jag jämt)
3. Han känner av min ångest inför dagis
4. Han känner av vår oro gällande ekonomi och jobb etc.

Han somnade bra på kvällen i alla fall. Inte så konstigt med tanke på att han vägrat sova på hela dagen.

Imorgon inskolning igen och nu skall jag syssla med plugg, planering och annat pappersarbete. Well, well, vissa tror jag kommer gå in i väggen med allt jag tagit för mig... men jag har en slägga beredd. Det är bara att slå sig fram när det blir motigt.

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-08-25 21:19:53

Skepp o'hoy!

Kan du KvällensGÅTA ? :)



http://tessolsson.webblogg.se/2011/august/kvallensgata-1.html#comment

Postat av: HANNA

Publicerad 2011-08-25 21:20:46

hejsan :) just nu har jag en dagens bloggtävling pågång, lust att vara med? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-258.html#comment

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-08-25 23:00:09

KÖR HÅRT EMMA!!! DU/NI kommer att klara allt för ni har varann och det betyder ALLT;))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela