Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Shoppingdag

Publicerad 2011-08-09 19:22:32 i Allmänt,

Idag blev det handlat en hel del. Kläder till Nico bland annat. Han fick ett par härliga mysbyxor som ser ut som jeans av sin mormor, och halksockar som behövs nu när dagis snart börjar. Jag köpte en myströja/jacka till honom (se bild nedan), en tröja med katten Jansson och ett par snickarbyxor till honom, och jeans, tunika och skjorta till mig själv.
Sedan inhandlades anteckningsbok, ryggsäck och lite annat smått och gott inför min jobbstart. Klippte mig gjorde jag med.



Nu har jag packat och så, och grämer mig för att jag inte köpte nya skor för nu vet jag inte vilka jag skall ha imorgon (med lite klack så jag ser lite längre och "smalare" ut eller de bekväma lågskorna).
Dags att äta.

Hur jag skall jag klara mig utan min bebis i två dagar!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela