Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sammanfattning av dagen

Publicerad 2011-08-05 17:22:47 i Allmänt,

... men utan bilder. Det får ni se när mamma mailar mig några av de hon tog under dagen.

Idag hade Hampus Nico på morgonen men då lillen var på mindre bra humör och förde mycket väsen så gick jag ändå upp ganska tidigt. Skulle till mamma och pappa tidigt var det tänkt men då Nico somnade igen vid 8 skulle jag bara ta en liten lur, men vaknade 10.30 igen..hehe.. så fick bli mamma och pappa efter Nicos lunch.

Hos dem gick vi först igenom massor av lådor från vinden med gamla leksaker som jag och lillebror hade som barn. Jättekul var det och Nico trodde väl han hamnat i himlen med alla leksaker som drällde överallt.
Sedan fixade jag iordning inför söndagens loppis medan Nico lekte med sin mormor och morfar. Han är sånöjd och har så kul när vi är där.

När Nico hade ätit middag tog vi och åkte hemåt och nu skall han sova om någon halvtimma. Själv är jag seg och vill sova jag med snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela