Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Mysmorgon

Publicerad 2011-08-28 08:04:19 i Allmänt,

Nico sov ganska bra i natt trots allt och jag drömde de mest sjuka drömmar. Att jag vaknade upp en morgon och hade fått skägg, att Hampus hittade min dagbok från när jag var 15 och fick för sig att den egentligen var ny och att jag var otrogen och att han som en protest på detta började gå runt naken hela tiden (?). En skum natt.

Vid 5 vaknade Nico, men för ovanlighetens skull när han ätit sin ersättning och tog in honom till mig i sängen så gosade han ihop sig och somnade brevid mig. MYS! Och jag somnade med, och tänkte därför inte på att Hampus inte kom hem... förrän han kom, två timmar sent eftersom moppen hade stannat vid färjan och inte ville starta och han inte fick tag i mig då min telefon var död. Stackarn.

Nu har vi dock gått upp jag och Nico och han verkar ganska glad och nöjd hittills. Pussungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela