Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tut tut här kommer jag...

Publicerad 2011-04-27 10:01:27 i Allmänt,

Nico sov bra i natt och åt nästan ingenting på hela natten. Vaknade 06.30. Kändes helt ok då Hampus haft natten så jag fått sova.

Får se vad som händer idag. Har jag förresten berättat hur jag får Nico att äta när han vägrar öppna munnen? Någon av er kanske minns en gammal reklam för kalaspuffar med en björn med ett tåg fullt av puffar? Den sången sjunger jag för honom och då skrattar han och gapar.
"Tut tut här kommer jag med puffar som är rostade i honung"...haha.

Idag kan man riktigt känna tänderna där nere. Se dem är det värre med då han blir fullkomligt rasande om man försöker titta honom i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela