Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Solsken

Publicerad 2011-04-09 17:03:41 i Allmänt,

Var halvt död imorse och Nico var inte pigg han heller, men ändå skulle han bestämt upp klockan sju. Vid nio somnade han dock om och sov i två timmar.

Han har varit på lite blandat humör idag. Vissa stunder jätteglad och andra bara brölar han. Ålar runt gör han mycket i alla fall. Nu är han lite överallt hela tiden... men man missar inte var han är eftersom han tjuter ganska mycket samtidigt.

Min bror var här och vi gick ut och gick en promenad i solen och Nico somnade i alla fall en liten stund i vagnen. Eftersom det är allt han sovit idag så är han redan trött men kan inte låta honom lägga sig riktig än så nu åker han runt i gåstolen och muttrar.

Hampus har gått till jobbet vilket gjorde Nico förtvivlad. När Hampus går ner för källartrappan skriker Nico hysteriskt och försöker åla efter honom. Lilla plutten.

I övrigt finns inget spännande att säga just nu och min hjärna går verkligen på lågvarv. Bara längtar efter att få lägga mig och sova sedan. Så rolig är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela