Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Skämmes

Publicerad 2011-04-27 17:48:04 i Allmänt,

Har varit lite irriterad idag då Nico gnällt så, men fick dåligt samvete när jag upptäckte att han hade feber. Och hjärtat smälte när han plötsligt blev superkramig och klängde runt min hals, gav mig stora blöta pussar i ansiktet och kärleksfullt viskade mamma.

Dock var han väldigt trött så nu är pyjamasen på, han har fått en Alvedon och ligger nu nerbäddad. Tar nog ett tag innan han somnar, men det gör det ju alltid.
Skall själv fortsätta skriva på min långa långa lista över saker som skall hinnas göras de närmaste dagarna. Kanske skall jag även bli lite nostalgisk och se ett avsnitt av 21 Jump Street :)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-04-27 18:25:40

det är inte så lätt :) speciellt inte om man har ett barn som gnäller ganska ofta (inget illa ment!) så är det ju svårt å veta när det faktiskt beror på feber lixåm :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela