Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Säg ost

Publicerad 2011-04-06 15:56:00 i Nytt på bebisfronten,

Här är som vanligt. Nico har sina glada, goa stunder men ännu fler gnälliga och högljudda sådana. Att få honom att somna tar nu nästan en timme ibland... och vi som hade vant oss vid att lägga honom i sängen och så var det klart (oftast).

Vi kom oss iväg till affären dock. Nico hade sin nya fina Bamse-jacka på sig. Tydligen var han så söt att en främmande dam kände sig manad att bara gå fram och peta på hans kinder och hålla på. Nico såg panikslagen ut och jag var tre sekunder från att peta henne i ansiktet tillbaka. Kul att folk tycker att han är söt en de kan hålla sina tassar för sig själva.

Så här söt var han:


På bilden är han fortfarande lite i chock efter petningsincidenten. Tänkte dock att det var bäst att visa en bild på hur gullig han egentligen är innan jag visar nästa bild.



Detta var den enda min han ville göra när jag skulle ta kort på honom utanför affären... :)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-04-06 16:31:59

hahahah nico <3



tossorna är tommy hilfinger, mamma å pappa har köpt dom i finland. fint skare va ;)

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-04-06 17:15:08

Hahahahaha, den bilden är bara såååååå................

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela