Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Pust

Publicerad 2011-04-27 12:43:04 i Allmänt,

Idag har han inte varit helt lätt att hantera den lille. Jag trodde att nu när bissarna börjat komma upp så skulle det vara frid och fröjd. Så är icke fallet. Tydligen kan det göra lite ont när de äter i början. Så idag har han blivit hungrig men bara velat äta några skedar och sedan bara gråter han förtvivlat och vägrar öppna munnen mer. Han verkar väldigt trött också.

Någon annan som är trött är Hampus som var uppe hela natten och inte kunnat somna förrän nyss då han hade ont i sina ben. Nu kommer han nog sova fram till kvällen nästan.

En tredje som är trött är jag. Svintrött. Och känner stress över att det finns så mycket att göra. Nu sover Nico så då hade jag ju kunnat göra något. Men jag orkr inte. Knappt så jag orkar hålla ögonen öppna. Men kanske piggnar jag till sen... eller sjunker in i koma... who knows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela