Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Obeskrivligt

Publicerad 2011-04-23 18:15:23 i Nytt på bebisfronten,

Det går inte att beskriva den underbara känsla det innebär att ha sin glada skrutt tillbaka. Nästan bara leenden, skratt, babbel och bus hela dagarna. Lycka. Visst kommer säkert nästa fas senare men att få ha dagar som dessa är det som laddar batterierna.

Vet ni hur lång tid det tog att få honom att somna? Tio minuter. Tio!! Det har tagit timmar innan. Han "ropade in mig" en gång efter att jag lagt honom men inga tårar eller sura miner utan ett fnissande litet bustroll låg där i sängen och mös över sitt tilltag. Då gav jag honom lite ersättning och han somnade medan han åt.

Synd bara att han somnade innan Hampus kom hem från jobbet för jag vet att han hade längtat efter honom, de hade längtat efter varandra.

Åh vad jag älskar denna underbara lilla unge <3

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-04-23 19:47:02

HÄRLIGT!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela