Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Motion

Publicerad 2011-04-08 17:58:50 i Allmänt,

Idag strålade solen och jag bestämde mig för att gå en promenad med Nico. Vi bor i närheten av en kulturstid, men vi har aldrig lyckats hitta den tidigare..haha.. men idag fann jag den. Visade sig att vi gått förbi ingången till den massor av gånger utan att se det.

Jag insåg snabbt att jag hade alldeles för mycket kläder på mig så svettades som en gris. Var jättefint att gå där, men ganska många riktigt branta backar. Hade hoppas på att Nico skulle sova också men han sov inte en sekund han. Han mest bara låg där och småpratade för sig själv.



Var verkligen jättevackert att gå där. En riktig trollskog, och det är ju som sagt en kulturstig så den kantas av gamla husruiner med informationstavlor bredvid.



Blir många fler promenader där tror jag allt, trots att jag nu är mör i hela kroppen. Lite mer är två timmar promenaderade vi.

Planen var också att hampus som jobbat att skulle få sova ostört men det visade sig att katterna väckt honom ändå :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela