Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Morgonpigg

Publicerad 2011-04-02 07:25:00 i Allmänt,

Inte jag då, utan pyret. Fast jag är inte så trött jag heller eftersom Hampus hade  hela natten. Vet därför inte hur Nicos natt var förutom början av natten då han vaknade och var väldigt ledsen några gånger då han var lite täppt i näsan. Så han verkar ha smittats av Hampus förkylning (jag är lite snuvig jag med) men vi kan hoppas på att det inte blir mycket värre. Just nu verkar han pigg och glad i alla fall. Envisades med att vakna och vilja upp kl 6, och somna om är tydligen inte aktuellt. Däremot var det otroligt lustigt att kräkas och göra pruttljud samtidigt - när jag bar honom... ni kan ju föreställa er resultatet.


Nico igår kväll när han intresserat betraktar sin pappas nya dator

Nu ligger han och leker på sin nya lekmatta som han fick av sina morföräldrar. Toppenbra är den! Skall dock ta och köpa en till när jag får chansen, eller kanske till och med två till, så att den blir lite större. Tänker att en sådan matta är bra att ha även i framtiden om han t.ex. vill ligga och måla eller leka på golvet.
Han är på glatt humör just nu, men på ett högljutt glatt humör.



Idag är min plan:
1. Förpacka och skicka paket.
2. Hämta paket.
3. Måla grind och måla i källaren
4. Greja med papper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela