Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kök för styckmördare

Publicerad 2011-04-26 14:11:50 i Allmänt,

Ibland tänker jag lite annorlunda. Kanske ser jag för mycket på serier som Criminal Minds och CSI, eller så är jag bara allmänt morbid.

På Arge Snickaren pratar de ofta om en ny superugn där man kan skruva upp värmen så till den grad att smutsen i ugnen förvandlas till stoft så man aldrig behöver skrubba rent den.
"Vad praktiskt för styckmördare" sa jag till Hampus. Som ett eget litet krematorium hemma i köket.

Undrar vad de hade sagt i affären om man frågade det.
"Den här ugnen... om jag skulle lägga in.. låt oss säga en arm... i den. Blir den också till damm då?"

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-04-26 14:36:02

Hahaha,du é som jag samma galna tankar))

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-26 18:11:00

Hahaha...ja den säljarens face hade jag velat se...:-)

Postat av: Ann-Helen

Publicerad 2011-04-26 18:11:44

glömde presentera mig...:-)

// Ann-Helen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela