Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Han är söt när han sover

Publicerad 2011-04-19 20:56:58 i Nytt på bebisfronten,

Idag har det varit en blandad humörskompott. Dock har det varit mestadels glatt humör så länge man inte kommer på tanken att försöka få honom att somna.  Vi fick fixat däcken hos mamma och pappa, och Hampus fick sova i lugn och ro hemma när skrikmaskinen inte var där.

Han somnade dock i bilen på vägen hem. När han sover kan jag bara sitta och titta på honom hur länge som helst. Förundras. Är han inte det sötaste man sett?



Var lite gnäll efter att vi kommit hem men detta förbyttes i solsken när Hampus vaknade och han kunde leka med sin pappa. Då var han nöjd och lycklig och kunde till och med tänka sig att sova en stund.
Sedan var det middag, massa bus med pappa efteråt och han kunde sedan efter en flaska välling med ersättning i somna nästan med en gång.

Hoppas, hoppas det går åt rätt håll nu.

Nu skall jag "unna mig" lite chips när jag ser tv-serier och njuter av tystnaden en stund innan jag skall sova. Imorgon kommer Nicos faster på besök och jag hoppas att detta skall ha en trevlig ljuddämpande effekt på Nico.

Bjuder till sist på en bild på Nico från imorse. Han har hittat en adapter som han skakar energiskt på samtidigt som han gör sin lilla ankmin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela