Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Full av pizza

Publicerad 2011-04-08 10:28:30 i Allmänt,


Nej bebis är inte full av pizza. Han är full av gröt. Det var jag som kände att jag behovde extra energi och gjorde mig en pizza innan jag insåg att klockan inte var så mycket som jag trodde att den var... well well.

Nico somnade och sov mellan kvart i åtta och strax efter nio. När han sedan vaknade var han riktigt utsövd och har sedan dess varit på gott humör. Han ålar runt som aldrig förr. Ålade ut i hallen och ålade runt nästan hela matsalsbordet. Nu kör han i sin gåstol men är lite förbannad då han vill jaga katterna men inte kan köra dit de springer.

Känner mig fortfarande som en potta skit, som man så vacket brukar säga. Tvivlar starkt på att jag kommer få något vettigt gjort idag. Blir lite småpill men sedan får det vara.
Imorgon skall jag och min bror till Göksäter, det skall bli kul, och så skall vi gå promenad. Både nöje och motion, och förhoppningsvis en något tystare bebis eftersom han har för vana att uppföra sig lite mer civilicerat i andras sällskap.

Dags för byte av blöja meddelar nu lilla sirenen.


Lilla bus

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela