Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En liten tripp

Publicerad 2011-04-11 12:53:12 i Allmänt,

Mamma kom hit och tillsammans åkte vi till Göksäter. Köpte betslasyr och konsoller till hyllorna jag skall ha i källaren, lite strumpor, en t-shirt och ett par byxor bland annat. Blev lite smått och gott. Sedan den obligatoriska fikan :)

Nico somnade dumt nog i bilen på vägen hem så nu vägrar han totalt att sova fast han inte alls är utsövd. Men han är på ganska glatt humör så det funkar.



Höll på att skratta ihjäl mig när jag såg denna bilden för det ser ut som min mamma har världens mest spretiga hår, men det är ett träd i bakgrunden..hahaha :)



Lilla grodan <3

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-04-11 16:27:19

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-04-11 16:29:01

Åh vad gott det var att få pussa den lille godingen och han var helt stilla som om han gillade det. Såg inte mitt "hår" förrän du påpekade det haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela