Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Det finns ingen sötare

Publicerad 2011-04-01 23:37:07 i Kärleken,

Det finns ingen underbarare unge än detta <3 Varje dag gör han nya saker som bara värmer ens hjärta tills det smälter till ett hav av kärlek i mitt inre. En ofattbar kärlek som fyller varje cell i min kropp.

Som igår då han sprang mot mig med armarna utsträcka i sin lilla gåstol när jag ropade på honom. Eller när han fnissade helt hysteriskt åt filmen om Narnia. När han var ledsen nyss och jag satte mig brevid hans säng, han tog min hand och sa mama.

 

Varje gång han ler sitt underbara busiga leende och det glittrar i hans ögon.

 

How beautiful life is when you´re in the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela