Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

BVC-besök och trevlig lunch

Publicerad 2011-04-13 14:32:06 i Allmänt,

Idag var jag och lillkorven på BVC. Nu är han 75 cm lång och väger 10,7 kg.

Efter vi hade varit där gick vi till min mormor och morfar och åt lunch. Nico åt sin barnmat och jag åt smaskig räkbakelse. Tillslut blev han dock väldigt trött så vi begav oss hemåt.
Hann inte mer än sätta honom i bilen förrän han somnade och han sov hela vägen hem och en stund till.

Nu är han dock mindre glad så får ägna mig lite åt honom.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-04-13 14:59:50

härligt nico!

75cm, tänk va långa dom börjar bli, hihi dom va typ 50 när dom föddes :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela