Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Akta akta

Publicerad 2011-04-15 13:34:23 i Allmänt,

Hampus är på jobbet och då mn dator krånglar har jag fått låna hans. Hans NYA dator. Hans ögonsten. Sitter nu och trycker försiktigt, försiktigt på tangenterna. Skulle jag göra sönder denna hade jag lika gärna kunnat skicka efter skilsmässoblanketten direkt :P

Nico sover. Han hade en glad och sprallig morgon. Har ätit bra och fick nästan i sig en hel burk med 8-månadersmat. Den har ju större bitar i sig så han hostar och gör kräkljud men jämna mellanrum, men fick i sig det ändå. Och ungefär när Hampus skulle börja göra iordning sig för jobbet så... hör och häpna... VILLE Nico sova. Han gnällde dock en gång och ville hålla handen lite men sedan somnade han gott.

Själv borde jag kanske ta och göra något vettigt men jag vill hellre njuta av tystnaden och lugnet ett stund.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-04-15 18:05:49

nya datorer är en utmärkt utpressningsmetod!

jag brukar hota med att "tumma" på skärmen om inte markus gör ditt eller datt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela