Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Trött tröttare tröttast

Publicerad 2010-10-29 08:36:38 i Nytt på bebisfronten,

Nico sov faktiskt bra i natt. Han vaknade vid 1 för att äta och sov sedan till 6 för att äta igen. Dock vaknade han 7 igen för att han hade kissat igenom och efter det ville han inte somna om så då gick jag upp med honom.

Både jag och Hampus är trötta. Hampus jobbade sent och kunde inte komma till ro när han kom hem. Jag sov oroligt eftersom jag hade ont i min mage - igen.

Idag blir det efterkoll på MVC och sedan besök på BVC. Sedan handla, sedan hem, sedan helg.
Sedan måndag. Sedan tisdag. Sedan Ullared :)

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2010-10-29 14:02:10

Kul med Ullared :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela