Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Planerade inköp

Publicerad 2010-10-13 22:41:36 i Stuff,

Gör redan listor över saker jag behöver/vill köpa på Ullared. Förutom barnkläder och barngrejer behövs kattklätterträd, varma vintertröjor, kökslampa och massa annat.

Jag är bland annat i stort behov av vinterjacka. En varm, praktisk vinterjacka. Har sett några jag gillar på nätet men den ena kostar 2000 och den andra... 8000! Så ingen av dem blir det, men vet i alla fall vilken typ av jacka jag vill ha.

Sedan behöver jag byxor, vanliga och mysbyor. Och en regnkappa, gärna av snyggare modell. Skulle även vilja ha en skötväska som är en ryggsäck. Bättre för mig med mina klena leder.
Dadgear har snygga, men de är för dyra för mig.
Får se vad man kan hitta. Förhoppningsvis ett par vinterskor också. Vill egentligen ha sådana som ser ut som vinterfodrade Converse - någon som vet vart man kan finna sådana?

Nu ligger lillen och sover i källaren hos Hampus, och jag skall slumra lite jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela