Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Orolig natt

Publicerad 2010-10-13 06:57:06 i Nytt på bebisfronten,

Blev inget foto av lilla Kapten Kirk igår för Nico sov hela kvällen. Sedan skulle Hampus ha natten, så jag gick och sov (Hampus kunde ändå inte sova så han skulle sitta uppe). Tydligen sov Nico inte bra sen dock. Mycket knorrande. Så efter ett tag efter det att de lagt sig i natt så gick jag upp med honom.
Gick runt och bar ett bra tag och han smårapade och spydde lite. Sedan la jag honom och gjorde knäböj så han fick ut lite gas. Efter det ville han äta, rapas och leka lite (idag var den mest spännande leken enligt honom att jag satte upp min hand så han kunde trycka med sina fötter mot den). När det var gjort kunde jag bädda ner honom och han somnade lugnt.
Känns som om jag börjat lära mig trixen nu och det är bra när man är två som kan bytas av. När den ena kör fast kan den andre ta vid. För viktigt att påpeka att det inte är så att jag kan och inte Hampus, för ibland är det tvärtom.

Borde sova lite och skall försöka om en stund men just nu har jag jätteont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela