Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nedräkning

Publicerad 2010-10-25 10:00:20 i Stuff,

Om en vecka skall vi till Gekås, Ullared :) Kommer bli ruinerad. Har megalista på allt som jag behöver köpa. Och ni skall såklart få ta del av denna lista, vare sig ni vill eller ej :)

* Vinterjacka till moi
* Byxor till densamme - 1 par jeans, 1 par leggings, 1 par mysbyxor (så jag slipper sno Hampus)
* T-shirts, tjocka tröjor samt koftor till mig
* Vinterskor till både mig och Hampus
* Regnkläder till både mig och Hampus
* Termobyxor till Hampus

* Bodys till Nico (bortsett från Polarn o Pyret kläderna är våra bodys från Ullared utan tvekan de bästa vi har till Nico - slitstarka, rymliga och lätta att ta av och på)
* Varmare tröjor, koftor, till Nico
* Pyjamas till Nico
* Lite mer kläder till Nico - man vet aldrig vad man hittar

* Matset till Nico
* Leksaker
* Stol till Nico?
* Gåstol? (eller det kanske han får önska sig i julklapp istället)

* Armbandsur till mig
* Skötväskeryggsäck?
* Väska?
* Kökslampa
* Sängkläder
* Badhandduk till Nico (han har 2 men har "växt ur" den ena
* Julpynt
* Julklappar?
* Övriga dekorationer

* Våtservetter
* Shampo etc.
* Skötbordsunderlägg

Det är väl det jag kommer på nu, men finns säkert mer saker jag behöver. :)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-10-25 19:02:32

åh va kul! jag vill åxå dit, har inte lyckats få till det ännu :)

Postat av: Tess

Publicerad 2010-10-25 22:38:50

Är riktigt kul att handla på Gekås! Ingen dålig lista ni har. Jag brukar också ha en lista, men av någon konstig anledning så blir det även med en del saker som INTE står på listan...hehe :-) Håller med dig om de body's som finns på Gekås. De är verkligen bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela