Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Litet bakslag

Publicerad 2010-10-13 12:15:56 i Allmänt,

Om Nico kunde prata skulle han nog instämma när jag säger att vi haft en riktig skitmorgon, och natten var ju inte bra den heller.
Kan tyckas lite ironiskt när jag nu tidigare skrivit att det blivit bättre. Men det har det ju, bara ett litet bakslag. Det bra med alla de lugna dagarna och nätterna är ju också att de ger energi så man orkar med en skitdag då och då.

Dock har skitmorgonen ett skäl, som lusigt nog är just skit. Nico bajsade inte på hela dagen igår och sådant gör honom på mycket dåligt humör. Så därför blev jag genast lite lycklig när jag alldeles nu hörde ett megabrak i byxan på honom... sedan lite mindre glad för varje efterföljande brak. Detta kommer bli blöjbytet from hell.

Hur lyckas Hampus alltid sova när de stora bajsanfallen kommer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela