Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Konsten att köa

Publicerad 2010-10-31 10:38:37 i Allmänt,

Jag är en sån som nästan aldrig blir stressad av köer. Jag stressar inte på det sättet. Kan tålmodigt vänta. Denna egenskap kommer jag nog få nytta av nästa vecka när vi skall till Gekås i Ullared. Vi (snarare de, mamma och pappa) insåg nämligen idag att vi valt en lite mindre smart vecka att åka. Vecka 44. Skollovsvecka. Smart.

Så nu hoppas jag alla föräldrar där ute inser att barn tycker ju inte Ullared är kul. Näää. Barn skall vara ute i friska luften och leka. Och ni bör leka mer med era barn. Så ut i skogen med er nästa vecka. Inget Ullared. Ok? Deal? Håll er borta!!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2010-10-31 22:26:11

Jag har alltid varit till Ullared under lågsäsong så har bara köat en enda gång. Det var innan de öppnat så när de väl öppnat var vi inne på 5 minuter efter att ha väntat runt 15 minuter innan öppning. Hellugnt :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela