Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Dagen som gick

Publicerad 2010-10-31 18:12:20 i Allmänt,

Fick ju sova ganska bra idag men har ändå varit dödstrött idag. Inte i huvudet eller kroppen egentligen, utan bara i ögonen. De liksom svider och vill blunda.
Jag och Hampus fick röjt lite inne i förmiddags i alla fall. Nico satt och tittade på, fnissade glatt och smaskade på sina händer.

Sedan skulle det bytas däck på bilen, men så kom vi på att vi inget fäljkors hade så det får bli imorgon.

De senaste timmarna har lillen sovit till och från, mest till, medan jag utnyttjat min rätt att ibland göra ingenting alls. Bara drömmer om Ullared, om allt jag skall köpa och hur fattiga vi kommer bli (oh ni skulle se hur lång listan över saker vi vill köpa har blivit)... Vill bli en sådan där galen nörd som åker på husvagnssemester till Ullared :)

Strax skall jag laga middag (sådan där fejk sheperds pie - köttfärssås med potatismos och ost på i ugnen) och sedan försöka sova ett slag. Man vet ju inte om natten kommer bli lika bra som den föregående, men man kan ju hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela