Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vitt ute, brunt inne

Publicerad 2010-11-09 13:22:08 i Nytt på bebisfronten,

Shit vad det snöar. Utanför fönstret ser man detta:

(ja, vi kanske skulle ha flyttat på grillen).
Idag var egentligen meningen att jag skulle på återträff med föräldragruppen på Öppna förskolan, men inte en chans att jag kör utan vinterdäck (eller med för den delen) i detta vädret. Hemma får det bli. Kanske får köra bilen till verkstaden ikväll dock. Den skall lagas imorgon men har ingen möjlighet att ta mig därifrån då så skall kolla med brorsan om han kan hjälpa mig när han kommer förbi idag.

Satt och läste inlägg från forumtjejerna förut angående hur ofta allas bebisar bajsar. En del skrev att deras bebisar bajsar massor av gånger per dag. Nico bajsar bara en gång om dagen, ibland varannan dag, så jag tänkte: "Gött". Nico tänkte istället: "Jaså, man kan alltså göra det oftare", och har sedan haft någon slags bajsmaraton.

Nu har vi förresten stopp i avloppet i tvättstugan. Vad kul. Något mer som vill gå fel? Taket skall inte rasa in på oss?

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-11-09 13:43:31

oj jäklar va snö! här är det mest slask. trevligt urk.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela