Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

The evil eye

Publicerad 2010-11-13 16:09:58 i Allmänt,

Jag har sedan igår mystiskt ont bredvid vänster öga. Ingen aning om vad det kan vara, så kom gärna med förslag! Varje gång jag blinkar gör det ont, inte i ögat utan bredvid längs kanten av ögonhålan från tinningen ner till under mitten av ögat. Känns lite som om någon hade gett mig en rak höger rakt över ögat.
Skitskumt. Bara uppstod och är väldigt irriterande då det gör ont hela tiden om jag inte har ögot öppet utan att blinka (om jag blundar värker det hela tiden).

I vilket fall som helst sökte jag på google. Skrev in "värk bredvid ögat" utan att finna några användbara resultat. Dock frågade google vänligt om jag ville:

Se översatta engelska resultat för:
ont bredvid ögat (evil side eye)

Kände dock att "evil side eye", trots att det lät rätt coolt, inte skulle erbjuda mer svar på gåtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela