Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Snart sova... hoppas jag

Publicerad 2010-11-01 21:13:26 i Nytt på bebisfronten,

Man kan säga att jag tränat mitt tålamod inför Ullared nu på kvällen. Jag skall framkalla kort, men med vår pissiga uppkoppling tar det evigheter att ladda upp bilderna. Skämtar inte. Har suttit i två timmar nu!

Nico hade en toppendag större delen av dagen, men sov lite mer än vanligt. Han hade dock nån timme eller så nu på kvällen då han var lite kinkig, men inget allvarligt. Somnade dock inte för natten förrän strax innan 20 vilket nog berodde på att han sovit så mycket på dagen idag.

Vill sova nu men det tar nog i alla fall en timme till innan alla bilderna laddats upp. Roar mig så länge med att se första säsongen av United States of Tara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela