Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Ok..lite ångest då

Publicerad 2010-11-22 17:30:46 i Att inte vara en milf,

Jag har inte tvättat håret... på ett tag. När man sällan går utanför dörren ser man det inte som en nödvändighet längre. Man börjar typ fundera på det när ens man säger att man luktar illa..haha (riktigt så illa är det kanske inte).
Idag skall jag visserligen till affären men det funkar med mössa tänkte jag och tänkte inte mer på mitt stripiga smörflottiga hår... tills det ringer någon.


"Hej det är Xxx... dina jultidiningar har kommit så jag och min mamma tänkte komma och lämna dem nu..."

Jahopp... trevligt. Nu kommer man bli känd bland traktens barn som äckeltanten i det blå huset. Tänkte ta på mig en sjal runt håret men då sprids väl rykten om att man har cancer så det är nog ingen bra idé det heller.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-11-22 20:53:15

det är det fina med vintern, man kan ha mössa utan att verka konstig :D

jag har en jättetova på bakhuvvet som jag inte orkar ta tag i :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela