Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Ögat

Publicerad 2010-11-15 07:41:42 i Allmänt,

Jag har fortfarande ont i ögat... för att förklara detta har jag gjort en (mindre) vacker illustration.


Som ni ser här på bilden rör det sig om den yttre ögonvrån. Det röda vid ögats kant visar var det är en liten svullnad. Sedan smärtar det från ögonvrån ut till tinningen och i en både kring ögat. Mest ont gör det vid tinningen dock. Kliar och sticker men gör ju asont att röra så får bara härda ut. Undrar hur länge man skall vänta innan man kontaktar sjukvård? Kanske bara är en vagel eller nån annan sån skit.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-11-15 09:41:18

jag hade nog kontaktat sjukvården nu. men så är jag ju hypokondriker. hjärntumörer kan ju ta alla möjliga uttryck du vet hehe....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela