Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Ny bil :D

Publicerad 2010-11-19 12:52:03 i Allmänt,

Nu har vi äntligen en ny bil :D Den är så fin, så fin och kändes som att köra ett mjukt moln..hehe...som natt oh dag om man jämför med vår gamla bil. Sååå härligt.

Får glädja mig åt det nu när jag knappt sovit i natt, har blivit förkyld och Hampus är borta och jobbar och inte kommer hem förrän imorgon. Trykte i mig lite sushi oh köpte chips eftersom jag tyckte lite synd om mig själv :)

Mamma passade plutten medan jag och pappa hämtade den nya bilen. Han hade tydligen varit på mycket gott humör och "sjungt och pratat" nästan nonstop.... han hade också passat på att lägga en jättebajs... är skönt när det händer när man själv slipper byta blöjan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela