Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nattrapport

Publicerad 2010-11-09 06:27:27 i Nytt på bebisfronten,

Efter sin mycket spännade dag igår (hos bilhandlaren fanns det massor av lampor i taket...massor... en bebis dröm) åt Nico när vi kom hem och somnade sedan nästan direkt (vid 17). Han vaknade till och ville ha mat vid 19 och somnade sedan genast om.
När han sedan vaknade och åt vet jag inte riktigt då Hampus hade den matningen och jag sov, men jag tror det var runt 01. Sedan fick jag gå upp två gånger vid 03 och plugga in nappen igen.

Klockan 05 bestämde Nico sig för att äta frukost. Dock orkade han inte med morgon så tidigt kom han snabbt på och somnade om. Här satt jag i soffan, ensam... kunde inte somna om... och han sover fortfarande. Skall försöka ta mig en liten lur sen dock.

Idag skall jag försöka ta tag i massa papperarbete var planen. Ringa en del samtal. Vad gör man om man slarvat bort (antagligen råkat slänga) sitt besiktningspapper? Så jävla klantigt. Men de måste väl ha det på dator eller?

Kommentarer

Postat av: Jimmy Tjörnvik

Publicerad 2010-11-09 07:08:43

Besiktningspapper kan man fixa på bilprovningens hemsida eller så kan man om man har vägarna förbi begära ut de senaste papperna direkt hos bilprovningen.



Är själv väldigt duktig på att slarva bort viktiga papper :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela