Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Natti natti

Publicerad 2010-11-07 00:56:01 i Allmänt,

Har ätit god mat och suttit och pratat med Hampus syster. Nu skall vi alla sova.

Kort sammanfattning av dagen:

* städat massor - Nico tyckte det var sådär kul att titta på

* bilens dörrar hade frusit fast när jag skulle hämta Hs syster vid bussen och tog en evighet att få upp dem, och sedan var det is även på insidan rutorna... kul ( måste ha ny bil!)

* Nico har varit lagom social mot sin faster. Han somnade redan 16 (innan hon kom) och sov till 22, åt och somnade om.

* Nico skrämde även ihjäl mig genom att sova med öppna ögon en stund idag. Såg på håll hur han bara låg där med tom stirrande blick och jag dog för en sekund inombords innan jag såg att han andades. Skitunge att skrämmas så.

Nu tröött.... sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela