Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Natten som gick

Publicerad 2010-11-28 09:32:47 i Nytt på bebisfronten,

I går kväll trodde jag att jag skulle upplösas i atomer. Jag var så trött, frustrerad och uppgiven att jag bara ville skrika och dunka huvudet i väggen.

Hade inte sovit nästan alls på två dygn och Nico hade fortsatt feber och vägrade sova. Varje nattning pågick i timmar och innebar bara skrik och gråt. Att ge upp var inte ett alternativ för han var så trött att han ändå grät och skrek efter en stund om man tog upp honom ur sängen.

Fick i alla fall sovit lite halvt som halvt fram till 5 i natt. Efter det var det mycket småtjöt från Nico, med utspottad napp och allmänt gnäll. Nu på morgonen har han i alla fall varit på bra humör.
Det svåra just nu är att komma till ro när man har chansen att sova då allt som behövs göras snurrar i huvudet.

Idag kommer mamma och hjälper oss lite. Supersnällt verkligen för känner mig lite som ett vrak. Helt i ofas. Om Nicos feber håller i sig kanske man får ta sig en sväng till vårdcentralen också. Får väl se hur det går.


Nico tyckte först att nallen var lite stor, men sedan kom han på att det var mysigt att ligga på natten och krama ett av nallens ben :)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-11-28 16:48:20

han är verkligen söt nico asså! alla bebisar ÄR inte söta, men nico är det verkligen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela