Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Min plutt <3

Publicerad 2010-11-18 16:24:31 i Nytt på bebisfronten,

Nu har lilla älsklingen börjat intressera sig för leksaker. Igår innan vaccineringen hann han studera både leksaken han fick av sin faster och upptäcka att han själv kunde få sin skallra att låta genom att vifta med armen när han höll den i handen.







Han är så söt när han studerar allt noga noga :)

Bjuder även på en bild på en väldigt påpälsad Nico på väg till gårdagens BVC-besök.


Dagen har varit jobbig. Han hade en liten glad stund i förmiddags, men sedan har han pendlat mellan att vara orolig och gråta, och att sova - och han somnar bara om jag sitter läänge med handen på hans kind. Plutten. Låren där de stack sprutorna är hårda och svullna med små blåmärken.

Hoppas han är gladare imorgon.

Kommentarer

Postat av: Mamma!

Publicerad 2010-11-18 17:07:58

Stackars liten, hoppas att han inte har ont på låren.

Postat av: sofia

Publicerad 2010-11-18 18:39:02

jorå jag lever haha. jag kan tillåmed tänka tanken om mej själv om jag tex vart frånvarande på nätet "nu hade det kunnat ha hänt mej nå hemskt" haha

Postat av: Tess

Publicerad 2010-11-18 21:33:45

Usch då....ont med sprutor :-/ Min Connor fick sin första vaccination idag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela