Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Min lilla krabat

Publicerad 2010-11-28 19:09:55 i Allmänt,

Vår lilla plutt mår bättre idag. Ingen feber och han har varit mycket mer vaken och mycket mer glad. Dock har han haft en del stunder då han SKA bli buren...annars jävlar typ.

Snälla mamma var här en stund idag och hjälpte mig. Hann till och med få mig en välbehövlig dusch. Nico går som tur är att lägga mycket lättare idag, trots att han krånglat lite vissa stunder, men är fortfarande väldigt trött. Kommer nog ta ett tag ett återhämta sig. Är liksom lite trött i själen.

Tänkte julpynta idag, men blidde bara en julstjärna i köksfönstret. Men den lyser fint :)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-11-28 19:15:51

det är ett örongott ett sånt här : http://www.littlekidscorner.se/sv/product/174/Paslakanset-2-del-Tummen-Flera-Storlekar jag köpte det innan hon föddes utan att fatta att det är på tooook förstort hehe, men nu passade det ju att använda till detta istället :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela