Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Min händiga man

Publicerad 2010-11-10 17:07:19 i Allmänt,

Vad gör man om man måste köra moped när det är halt? Om man är Hampus så tillverkar man egna snökedjor av kätting :) Han är så händig min man <3.

Just nu är han ute och provkör och strax kommer mamma och pappa och skall hjälpa oss få hem bilen från verkstaden och så skall jag handla.
Inte fått gjort mycket vettigt idag annars eftersom Nico har haft ett av sina mer uppmärksamhetskrävande humör. Han är hur glad som helst om man leker och pratar med honom konstant, men försöker man fokusera på något annat för en sekund gnäller och gnölar han mer och mer högljutt.

Förhoppningsvis kan Hampus ha honom lite sedan så jag kan få städat lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela