Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kiss-incidenten

Publicerad 2010-11-09 09:11:08 i Nytt på bebisfronten,

Igår skulle jag byta bajsblöja på Nico. När jag var klar tog jag tag i benen och lyfte rumpan lite för att få in den nya blöjan under - ja, sådär som man gör liksom - men när jag lägger ner hans ben igen ser jag att han är blöt i ansiktet och på magen. Tog en microdelssekund innan myntet föll ner och jag fattade att den stackaren hade kissat sig själv i ansiktet...

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-11-09 13:42:31

haha stackarn, rakt i ansiktet :P sikken syn.

Postat av: Tess

Publicerad 2010-11-09 22:57:15

Det har hänt här också :-) Småpojkarna har ingen kontroll över sina sprinklers.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela