Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Jag kunde ha sovit mycket

Publicerad 2010-11-12 07:56:48 i Allmänt,

I natt sov Nico först 19 till 03.30 och sedan 04-07. Jag kunde alltså ha sovit massor. Det gjorde jag inte.

Inledningsvis var jag ju inte trött... klockan var ju bara 19. Sedan kunde jag inte komma till ro eftersom Hampus inte var hemma. Somnade dock strax efter 22 då Hampus hade ringt mig och vaknade igen runt 24.30 då han kom hem.
Då fick vi den briljanta idén att vi skulle se på StarTrek, vilket vi gjorde till typ 03. Hann därefter inte somna många sekunder innan Nico skulle äta. Efter han ätit tog det ett bra tag innan jag lyckades somna om.

Så... jag kunde sovit mycket, men istället sov jag lite. Osmart.

Nu sitter Nico och sover och snarkar med sin gossefilt i ansiktet. Men jag är rastlös. Sover sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela