Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hjälp mig välja

Publicerad 2010-11-09 23:16:15 i Allmänt,

Skall ju som jag skrivit snart få hem min nya iPhone 4. Eftersom jag är en klant måste jag ha någon typ av skydd. kan dock inte riktigt välja mellan skal, skin eller fodral. Har kollat på lite olika. Hjälp mig, vilka tycker ni är snyggast?

Har tittat bland annat på dessa skal:


Och dessa fodral:


Samt dessa skins:




Själv är jag nog mest inne på något av de tre sista skinsen (heter det så i bestämd form pluralis?) men kanske jag borde ha fodral för att få bättre skydd? Är skins svåra att sätta på, någon som vet?

Tål att tänkas på. Kom gärna med synpunkter.

Kommentarer

Postat av: Mamma!

Publicerad 2010-11-10 07:44:05

Den 3:e från slutet, den rosa är väl du vá? :) Tycker att den är snygg i alla fall.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela