Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

FAAAAAAAAAAAAAN

Publicerad 2010-11-16 12:36:15 i Allmänt,

Ja så känns det just nu. Har bilen startat innan. Svar ja. Startade bilen idag. Svar jävla helvetes skit nej såklart inte. Pappa har kämpat hela morgonen tillsammans med Hampus men bilhelvetet vägrar.
Slutade med att mina föräldrar fick bogsera den till verkstaden... så får de kolla på den...vilket kostar pengar som vi inte har. Får låna av mina underbara föräldrar, men får dåligt samvete när de får ställa upp så mycket för mig hela tiden. Tack och lov att de finns dock.

Så... förhoppningsvis... kan vi besikta och få ny bil imorgon.

Dessutom fick jag veta att min farfar är mycket sjuk nu. Ännu en sak som jag inte vill tänka på. Mycket energi går åt just nu till att inte tänka på saker.

Nico beter sig annorlunda idag han. Somnade förut och har nu sovit i flera timmar utan att visa tecken på att ha lust att vakna. Hoppas det är en fas bara och att han inte är sjuk.

Nu skall Hampus strax till jobbet och jag skall sitta här med min oro och ångest. Livet alltså. It´s fucking me up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela